Onsdag

Älskling kommer tassande in i mitt rum, jag hör bara fotstegen lite svagt, men vet att det är hon. Efter några sekunders tystnad hör jag henne hoppa upp i sängen, tassar bort till mig, ställer sig på filten jag har över mig och börjar stampa, stampa och sätta klorna i filten, lite sådär försiktigt. Kurrar gör hon också, och när hon stampat klart går hon i cirklar några gånger och lägger sig sedan ner. Åh vad hon är mysig!



När jag ändå är igång och pratar om katter så kan jag berätta hur jag somnade igår, Mysak låg i soffan, så jag la mig bredvid honom, satte min panna mot hans panna, höll honom i tassen. Både han och jag somnade så, sen vaknade jag av att han pep lite, han hade nog drömt något, då gick jag in i min säng och somnade. Det var i alla fall sjukt mysigt, även om det kanske inte låter så, haha.

Har precis ätit frukost, ikväll blir det middag hos Hilda och sedan blir det fest, wooho! 
Vad ska ni göra ?

Always | |
#1 - - Mimmi:

söt bild :)

Svar: Tackar! Allt bra?

#2 - - Mimmi:

svar: vad underbart! :) med mig är det toppen, förkyld bara men det överlever jag :)

#3 - - Liene:

sv: verkar som att många har nyårlöften om att bli smalre/slankare hehe, jag ska iaf få smalare ben tänkte jag. onyttigt är ju inte så bra om man bli trött fort.



#4 - - Mimmi:

svar; Ikväll ska jag på middag med min pojkvän och hans kompisar, sen blir det väl fest eller nått liknande gissar jag på :) Själv då?

#5 - - Mimmi:

svar: det låter ju inte helt fel, låter skoJ! Hoppas du får en toppen kväll och gott nytt år! :)

#6 - - Emma Gynning:

Gott Nytt år vännen!!



Hoppas du får en bra kväll och trevligt firande!!

#7 - - Liene:

Jättesöt katt:)

#8 - - Liene:

sv: inte själva låren, eller jag vill ha fastare ben:) okej, men jag fattar nu.

#9 - - Liene:

Fina bilder i senaste inlägget:) (gick inte att kommentera där uppe)

Upp