Lördag

Godmorgon. Shit vad jag mår dåligt, jag är täppt i näsan, ont i halsen, ont i kroppen, lock för öronen och helt lam. Fan också, jag vill inte bli sjuk, orkar inte gå hemma och sega, speciellt inte när det snart är jullov då vi får våra betyg, jag vill ha bra betyg och då kan jag ju inte missa en massa skit i skolan. Ååh!
Förlåt för mitt lilla raseriutbrott .. Hur mår ni själva ?

Jag är grymt sugen på frukost, en stoor frukost med till exempel äggmackor, juice, te/varm choklad och en skål med gröt eller yoggi. Fan vad gott, men jag orkar inte ta mig ur sängen.

Spela roll, nu tänkte jag bjuda på två snygga plagg från Nelly.com, puss!

 
299 kronor                                             499 kronor

| |
#1 - - Jasmine:

sv: Hihi vet, hon är skitduktig:D



Wiie, klänningen va enkel men snygg!:D

Upp