Regn och rusk

Jag vill ha snö och en skinande sol, så snön glittrar, så man känner den mysiga lukten när man andas in, snölukten, vinterlukten, och sen mörkt på kvällen med sjukt mycket ljus tända och små mysiga lampor tända hemma, med en kopp te och datorn i knät, hur mysigt som helst!

Men icke, här är det ju regnigt, grått och blåsigt. Ingen snö alls, usch vad deppig jag blir, och sen sjukt mycket plugg på det, perfekt! Eller inte ..

Om ni känner er lika deppiga som mig kan jag tipsa er om några bra band/artister/låtar, för inget är ju bättre än musik, eller hur ?

You'll Be Fine - Anastacia  (klicka om ni vill lyssna nu direkt)

Sonic Syndicate och In Flames är två riktigt bra band, sök på youtube så hittar ni många bra låtar eller ladda ner!

Kapten Röd är också bra, eller dom är inte bra, men man blir grymt pepp och glad av låtarna.

Hole, The Cure och Afasi & Filthy är grymma, tre olika musikstilar, men ändå, superbra!


(klicka)

Såhär ser det ut hos mig, usch .. Dock är bilden redigerad, men ändå, heh.
Nu ska jag nog gå och göra honungsvatten och kolla TV, Hugs!
Always | |
Upp