Tisdag

Jahapp, nu sitter jag i vanlig ordning här, tända ljus står i fönstret och på bordet och bredvid mig har jag en kopp te, (föresten, om ni inte smakat Twinings Wild Berries, gör det, sjukt gott!), och nu förvånar jag er nog, jag har läxor i knät, höhö! Jag måste plugga  .. igen .. vilken jäkla fritid jag har, plugga, plugga, te, dator, tv, plugga, jag gör ju inget mer ?!

Men skitsamma nu, jag ska börja med att plugga liite på engelskaprovet till fredag, ska bara läsa igenom några texter och glosor, grammatiken får vänta (fastän det är den jag behöver öva på mest), sen efter det ska jag plugga på SO läxan som handlar om klimat och väder. Påtal om väder så har det regnat hela eftermiddagen, men just nu är det uppehåll. Det är mysigt att sitta inne i ett varmt rum med te och levande ljus när det är lite ruggigt utanför. Fast jag tycker sjukt synd om alla uteliggare.

Men nu ska vi inte deppa!
För nu ska jag plugga, då behöver humöret vara på topp.
Hej hopp gummisnopp.

Always | |
Upp