Happy New Year




Vill börja önska er ett gott nytt år. Thessa är hemma hos mig nu och vi har lite gäster och ska äta 3-rättersmiddag idag, vi har redan ätit förrätten men det är två kvar, hoho. Ikväll drar vi hem till Thessa och sen får vi se vad som händer. Ser ni förresten att jag har bytt till en plutt igen ? Jag köpte den idag, det är en silverplutt med små "diamanter" på, kände för lite förändring så.

Nu ska vi snart äta igen, jag kommer rulla runt sen :)
Always | |
#1 - - SOFIE:

fin plutt! :)

btw.. jag skulle vilja veta vad du tycker om min nya design?

GOTT NYTT ÅR! (L)

#2 - - Matilda:

vad blir det för god mat? :D

#3 - - Cajsa:

Hej!

allt bra?^^



vilken är din favorit glass? :)

#4 - - Cajsa:

Härligt! jag mår jättebra jag med. :)

#5 - - Tove ♥:

Jag mår bra jag med tack =)

Och tack detsamma!

#6 - - I D A :):

sv. kul kul :)

#7 - - Matilda:

sv; oooh supergott ju :D vi år spaghetti o köttfärssås x) väldigt gott men inte vad vi tänkt men vi kom på att åka till affären lite för sent så det fick bli så ;p



då ska jag gå in och rösta igen :D

#8 - - LIENE:

gött med tre rätters middag:)



GOTT NYTT ÅR! och fina bilder.

#9 - - LIENE:

och tack för dina röster till bloggtävlingen förut:)

#10 - - Ida:

Jag har i grått och svart :)

#11 - - Bea<3Andre:

God fortsättning :D

#12 - - Marina:

skit söta bilder!!

Sv: låter bra det, det är bra tack men är bara små trött bara :).

hade du det trevligt igår :D?

ha det bra!

KRAM

Upp