Black or White ?


Jaha, jag kollade in på Ginas hemsida och hittade ett par snygga jeans, ett par i vitt och ett par i svart. Jag tycker de är ruggigt snygga, fast jag vill hellre ha vanliga ljusblåa med samma hål i om man säger så. Fast dom svarta var inte jättefula heller, men ska det vara jeans så ska det! Blått alltså.

Vad tycker ni då, svart eller vitt ? Eller hellre i blått ?
| |
#1 - - ika:

håller med dig, det skulle vara snyggare om dom var i blått.

Men om du ska köpa så köp svart!

vitt är bara jobbigt ju hahahha

#2 - - minaya:

Hej igen. Det är Lördag och jag är glad, så jag ville bara skicka en liten hälsning till alla mina härliga blogg-tjejer och killar.



Hoppas ni också får en lika mysig dag och helg.

En STOR KRAM till dig!



//Minaya

#3 - - Liene:

antingen ljusblå eller svarta:) men helst blåa som du säger.

#4 - - rrrenate:

vita

#5 - - sofia:

de svarta är gryymt snygga! men jag tkr som du, helst blåa:)<3

#6 - - rebecca:

åh , de där skulle vara sjukt snygga i blått ju !

#7 - - emma:

alla har de blåa, och svart ger ett snyggare intryck! Sen är ben oftast snyggare i svarta byxor, haha. Jag skulle tagit dom svarta iallafall

Upp