Lördag

Hey guys! Vad har ni för er ? Jag har precis kommit hem från Monokrom där det var audition, jag spelade två egna låtar och blev filmad och hit och dit, och Dan (han som är ägare för ArtistAgenturen) sa såhär: "Herregud vad bra du är, och du är 14 år sa du ?! Vart ska detta sluta ?" Haha, han menade det ju som en komplimang för er som inte fattade det. Och sen när jag skulle gå sa han: "Jag ringer dig i veckan, oavsett så kommer jag ringa dig." Han var tydligen jätteövertygad att han ville ha med mig verkade det som, så glad jag blir!

Igår sov jag som sagt hos syrran och vi kollade på Systrar I Jeans 2 och en annan film som jag inte vet namnet på, de var i alla fall sjukt bra, men Systrar I Jeans var bäst.
Vi somnade runt halv ett på natten och gick upp vid 9 och ja .. inget mer.

Vid 16:50 ska jag möta upp Becca, Agnes och My utanför Thai Silk där vi ska fira Agnes som fyller år nästa vecka, och efter vi käkat där ska vi förmodligen hem till Agnes för mys och snacks, till och med Melodifestivalen kanske ? Kommer bli störtkul, jag känner det på mig, hihi.

Förlåt att jag inte har några bilder men ikväll ska jag verkligen vara flitig med kameran.
Nu ska jag kolla lite bloggar och förmodligen ska jag nog räkna rösternatävlingen innan jag sticker till stan, kul att så många röstade, fast ni får gärna rösta lite till, eller ja, inte ni som redan röstat dårå!
Äh, jag avslutar här, hoppas ni orkar läsa allt, krams.
Always | |
#1 - - Minaya:

Ååååå va kul. Grattis.. Vad glad jag blir för din skull. Fick du det inspelat?

#2 - - sofia:

sv: hih, tack bby! ska göra detta:D<3333

#3 - - ika:

åh vad bra:D:D:D:

vilka låtar var det du sjöng?

<3

#4 - - minaya:

Jaaaaaa



Alltså dom där jeansen i ditt inlägg, är det jag som har blivit medelåldrig..eller är dom inte lite för trasiga.. hahaha ?!

Upp