Lördagens outfit


Tubtopp, H&M
Kjol, Monki
Skor, EuroSko

Har redan skrivit vart kläderna kommer ifrån men jag skrev det igen bara för att.

Dagen har spenderats i Göteborg med Ikapika-teochfika, nej jag skojar, men vi var iallafall i Götet och shoppade på Nordstan i ett par timmar, Sofia skulle också med men jag vetifan vart hon tog vägen.
Köpte ett par jeans och en tröja, visar imorrn eller på torsdag. Ska förmodligen tälta imorrn så det kommer inte bli så mycket uppdatering då heller men om man väntar på något gott så väntar man aldrig för länge, hoho.

Nu ska vi chilla litegrann, det är ju sista natten här! Puss =)
Style | |
#1 - - LIENE:

sv: kul att du är glad för min skull:D



Vilka fina kläder!

Kul att tälta, eller hoppas det blir det.

#2 - - therese:

grymt snygg outfit och jätte fin blogg :)

#3 - - jennhy:

sv: nej men usch den är ju jätte äcklig hahah ! :D

vad söt du är btw :)

#4 - - Ika:

åh vilken söt outfit :)

#5 - - Elle:

Härligt :) bara fint här! :) BLir det till helgen?

#6 - - sofia':

sv: tack! :)

#7 - - malin:

sv: tack så mycket :) fin blogg du har!

#8 - - lina [discosadness.blogg.se]:

gud, så söt du är! <3

#9 - - Kajsa:):

Hahh;D taack:D

#10 - - Rebecca:

Sött!

#11 - - LINDA [ddisconnected.blogg.se]:

Svar: Ja verkligen, visserligen kan jag hoppa över den om jag vill. Men hade inte med mig så att jag kunde göra det denna gången :P

Upp