Tomt

Jahapp, nu är det tomt, jäkligt tomt, i mitt rum. Jag har två fyllda flyttkartonger och 5 tomma hyllor, känns skönt att få lite gjort, har suttit med skiten i en timme nu och snart är det dags för Andra Avenyn, ska bara göra lite te först.
Nu flög jag iväg från ämnet men när ika kommer hit så kommer det eka här, stackars mig och mina grannar om hon snarkar, fast vem vet, hon kanske har en jättefin klang när hon snarkar.


Vem tycker inte om zebraränder ? Jag gör! Dock är inte detta exakt zebraränder, men liknande, tycker väskan är snygg ändå men självklart är den dyr så plånboken skriker bara av att jag kollar på den.

Nu måste jag gå och sminka av mig innan AA börjar, godnatt, vi hörs imorrn!

| |
#1 - - Anonym:

HAHHA, tänk om jag snarkar:(

vad pinsamt, HAHHAHHA

puss längtar<3

#2 - - Anonym:

Hihih tack! :) Händer?

#3 - - Z A N D R A:

sv: tack för dina frågor, kika in imorgon så hittar du svaret :)



Vad gör du då? :D

#4 - - Elena:

En solig sommardag, är du inomhus då eller ute? =)

#5 - - emelie:

Hej vad gör du ?:D

#6 - - TucciT:

ska det bli skönt o flytta nu då? krams

Upp