I'm so tired, so tired



Bjuder på två bilder jag tog igår, min Mysak.

Igår somnade jag inte förrän efter 2 på natten, riktigt jobbigt då jag halvsovit mig genom dagen i skolan, men den har varit okej ändå, det har ju hänt en del roliga grejer som man överlevt tack vare. Efter skolan var det sånglektion och sedan tog jag bussen hem och käkade pizza från igår.

Jag är så trött att det skulle inte förvåna mig om jag somnade nu och sov tills imorrnbitti, skulle vara underbart! Dock är det ju Paradise Hotel ikväll vid tio men det kan man ju se på internet efteråt.
Photo | |
#1 - - Anonym:

Söt katt ^^

#2 - - Ika:

Så himla söt kisse! :)



Sv: Haha åh, typiskt ^^

#3 - - klaudia:

sv; jodå, jag mår bara bra" <3

#4 - - S.:

Jag förstår att du är trött.

Söt katt.

#5 - - Ika:

Btw, rösta gärna på mig som veckans blogg i denna tävling: http://mmarinas.blogg.se/2009/november/och-finalisterna-ar.html?



jag är finalist nummer 4, tack på förhand!

kram :)

#6 - - Sandra:

Sv: Jaha, vad mysigt det lät! Jag gjorde inte mycket, tog det mest lungt hemma bara vilket var skönt det med. Allt bra med dig annars då?



Kramar

#7 - - Blivande författare:

Var också jättetrött hela gårdagen, trots att jag sovit natten innan. Hoppas du är piggare i dag? Jättefin katt förresten! =)



SV: Jag lägger upp recept på Jultårtorna senare i dag - lättaste sättet att förklara vad det är och de är jättelätta att göra själv =)

#8 - - Maja:

underbart med pizzarester, godaste resterna som finns:)

#9 - - Marina:

vilken gullig katt.

Vill med ha en sån :O

Ha an bra dag

kram :)

#10 - - Marina:

sv: haha har tvingat mamma att köpa en sådan katt till mig i julklapp :D

Har bara varit i skolan och varit med vänner, själv då?

Kram

#11 - - LIENE:

Åh jag är helt galen i vita katter:O

Upp