They really know me


I lördags morse när farmor och farfar skulle ut på stan kom farmor in med en godispåse till mig, jag öppnade den och i låg det fullt med geisha, BARA geisha. Jag tror de flesta känner mig när det gäller godis :)

Om 40 minuter börjar Paradise Hotel och efter det ska jag sova. Så detta blir sista inlägget för idag, men hoppas ni haft en bra helg, så hörs vi imorrn!
Always | |
#1 - - Ida:

Tack! :)



åh vad gott med geisha, det är supergod choklad.. mm. :)



det lät som att du hade en riktigt trevlig kväll igår. ;) jag gjorde typ inge speciellt, såg klart den första twilightfilmen, den var sjukt bra!

kram

#2 - - Z A N D R A :):

sv: hihi, okej :)

jag fick just reda på att jag vunnit en fred perry tröja, gissa om jag dog en stund? haha ;P

#3 - - LIENE:

åh vad gott!

#4 - - s o i n i n e n:

sv: aha tack :D

#5 - - Anonym:

frågestund på bloggen! fråga på :D

#6 - - Fanny:

Ja men eller hur.. När man väl får pengar känner man sig jätterik och sen tar dom slut i ett tjoff.. Gäller att passa på :) Att planera ekonomin är inte min starka sida ;) Glad första advent på dig eller vad man säger! Förresten, har du köpt några julklappar än? :)

#7 - - Mandy - En Masjävel:

ååååå såååå gott... jag gillar dessa och rollo! då är jag nöjd :d

#8 - - freja:

gottis!

#9 - - Tove ♥:

Tack! =)

#10 - - Michaela:

åhh vad gott!

#11 - - emelie:

oh vad gott :D



jag sålde te, det är mitt projektarbete hehe :D

#12 - - HANNAH - frågestund hos mig!:

sv: tack så mkt :) din med.



jag har en frågestund i bloggen nu, så passa på att fråga, många frågor!

#13 - - Evelina:

Oj vad snällt av henne! Ser heeelmumsigt ut! =D



SV: Nix, det är ingen dokusåpa utan en helt vanlig serie bara =) Och man fastnar redan i första avsnittet =)

#14 - - Anna:

Haft match och vart med kompisar, själv ? :)

#15 - - Linnéa | Photographer ღ:

okej! vi får se vilken det blir ;)



FRÅGESTUND, JA ELLER NEJ ?

#16 - - Ida:

vad snällt av henne! Skulle gärna vilja ha lite geisha nu.... :D

#17 - - Astrid:

sv; en trippeltång !!! := och en ny mobil ;D

dudå :D



KRAM <3

#18 - - jennifer:

min morfar har cancer o så :/ det går inte bota tyvärr..

okej, skönt o höra! :)

#19 - - Leonard:

OKOK :) Gott! :D



Förlåt för sent svar, men hann inte igår! Allt bra med dig idag då?

#20 - - Anonym:

Det är gott!! :)



Jassi? Tycker hon är mer lik Selena Gomez, inte på just den bilden men annars^^

Upp