Fridaaaaay!


Godmorgon hörrni! Hoppas ni hade en bra dag igår och att ni sovit gott inatt. Jag sov inte lika bra som alla nätter men jag är uppe ändå, snart dags för första lektionen som innehåller syslöjd, roligt enligt mig själv.

Igår efter skolan mötte jag Svante så gick vi och hämtade Kevin på dagis och var sedan barnvakt någon timme, åt middag med Filippa och traskade sedan iväg till Folkets Park där det var 4 olika skolor som dansade till livemusik, sånt är inte riktigt min grej men det var kul att träffa massa gött folk och att umgås med min babe såklart, dansade gjorde vi ju också, riktigt grymma var vi (he-he).

Nu måste jag ta och göra mig iordning, idag är det valborg så alla får ha en grym kväll och, jag säger såhär, sup allt ni har eller inget alls, det är det enda rätta :)
Always | |
#1 - - Matilda:

hoppas du får en trevlig valborg :)

#2 - - Nathalie:

hoppas du får en bra dag sötnos:)

#3 - - ABSSOLUTAARNELA:

funderar på att baka :)

Vad gör du? :)

#4 - - aaaantonia!:

sv; åh så roligt! :)

ha en trevlig kväll då! :)

#5 - - matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se:

sv; tack :D

Upp