Today's question

Tycker ni om att läsa ?
Jag tycker om att läsa om det är bra böcker, om de är intressanta och spännande, sorgliga eller bara bra helt enkelt, sen gillar jag att läsa tidningar (inte nyhetstidningar dock) och små kataloger osv.

Idag kommer det bli seg uppdatering, har låång skoldag och prov sista lektionen (hjälp mig!) och direkt efter skolan ska jag möta Svante så ska vi vara barnvakt åt min systerson. Runt halv 7 ska vi dra till Folkets Park för att dansa med 3 andra 9-klassare från olika skolor i Kalmar, kommer bli .. intressant, haha.

Vi hörs när vi hörs helt enkelt!

Always | |
#1 - - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

sv: vsg och tack supersöta du <333

#2 - - * Em:

Sv; Godmorgon! :) Hade du en bra kväll igår?

#3 - - Matilda:

jag älskar att läsa, oftast i alla fall. har jag en bra bok kan jag ligga och läsa flera timmar varje kväll :)

#4 - - Julia:

Känner mig lite små dum som frågar igen, men nu är det så att jag har kommit med som finalist

i ännu en tävling där jag kan vinna ett close up filter. & då tänkte jag att eftersom du var

så gullig & röstade på mig i den andra tävlingen, om du ville göra det igen :) Isf så är länken:



http://martii.blogg.no/1272472655_finalistene_er.html#comment



Rösta gärna två gånger på min bild, jag är nummer 3 !

Kram ♥

#5 - - Ronja:

Jag älskade att läsa när ja va mindre men inte längre tyvärr. Dock om jag hittar en riktigt bra bok så kan jag inte släppa den!



Sv: Vad bra, jo jag mår bara bra jag med! :)

#6 - - alaa,:

aw tack gumman :)

men gud va mysigt!

#7 - - Cajsa:

Läsa är riktigt tråkigt om det inte är någon riktigt bra bok förstos, annars nej. :P

#8 - - bianca:

sv, okej, vad roligt !

jag har nyss kommit hem från dansen, ska göra 25 situps nu ! kram !

#9 - - Becca med C:

Jag tycker om att läsa bloggar ;)



Det är toppen med mig! Idag blir det tyvärr att plugga, och längta som en idiot tills jag ska pierca mig :) Vad händer själv idag/ikväll? Kramisar

#10 - - Nathalie:

GRATTIS! du är en utav finalisterna i tävlingen:D se till att ragga en massa röster nu:D

#11 - - Anonym:

ja har haft en jätte bra dag, du? :)

#12 - - LIENE:

sv: Ja det var faktiskt mysigt:)

Skönt att du inte behövde bli ensam. Älskar olika himlar, verkligen vackra.



Jag läser bara bloggar och vissa tidningar på biblioteket som Frida eller Elle och om jag får chansen läser jag Okej, det är ändå min favorittidning.

#13 - - LIENE:

och btw lycka till på provet!

Jag har också ett idag.

Upp