Mariette Hansson


Idag i skolan var det dags för lunch i salongen, det är stället där stora scenen är oså, det var lite shower som tvåorna och treorna fixat ihop och sedan var det en hemlig gäst, jag hade inga förväntningar men vem dök då upp på scenen ? Jo, Mariette Hansson, hon lirade 5 låtar och var hur grym som helst, jag fick rysningar och det var helt underbart, blev lite arg på mig själv att jag inte hade kameran med mig, så jag fick bara några suddiga grumliga bilder med mobilkameran.

Lyssna på videon ovan, sjukt bra, och fin video!
Music | |
#1 - - bitterfittan:

roligt (:



åh gillar mariette!

#2 - - Ika:

Åh, Mariette är magisk! :)

#3 - - emelie:

vad ska du hitta på i helgen då? :)

#4 - - Cajsa - (F O T O B L O G G):

Förlåt för ett sent svar, tog en hemlig bloggpaus. :D



Tack så mycket du. :)

#5 - - LIENE:

oj, väldigt soft. Älskar trummorna! Vacker video.

Upp