This sucks

Oj oj oj, här var det tomt ett tag! Jag har saknat bloggen så det bara sprattlat i kröppen och knöppen. Men nu är jag här! I helgen var Svantie och jag i Eksjö och hälsade på hans pappa, det var också Eksjö stadsfest som vi fick gratis festivalband till, dock fick vi dem andra dagen, lite synd då de bästa banden var på fredagen. Vi tittade även på faderns nya hus som de snart ska flytta in i, riktigt fint, slänger nog upp lite bilder på det senare!

Skolan idag då, och första gången jag går upp så tidigt för att ta en buss 06:50, jag tycker inte om det men det är det värt när man kommer till en sån underbar skola. Det flöt (säger man flöt ?) på som vanligt och efteråt cyklade jag ner till stan för att köpa kollegieblock och beställa tid på Nikila, för gissa vad jag ska göra ? DREADS! Woah, woah, där hör ni, och jag är så nöjd, nästa lördag blir det av!

Nu ska jag räkna lite mattetal och sedan öva på låtar inför Kabarrén.
Tjolahopp!
Always | |
#1 - - Matilda:

oj, låter spännande! ska bli kul att se bilder på dig efter du gjort det :)

Upp