Shoes, oh I love shoes

Jag älskar gladiatorsandaler, grymt skönt att ha på sig på sommaren. Jag gick in på H&M's hemsida och såg de här snygga, men det jag blev lite irriterad på var att på de svarta skorna är nitarna svarta, varför svarta ? De ska ju vara i silver eller guld. Så jag blev faktiskt lite sugen på de vita, jag har ju inga vita sandaler :)
199 kronor kostar dem förresten.

Vad tycker ni om dem ? ♥

| |
#1 - - malin:

tack så jätte mycket :) Du hade en jätte söt blogg du med :D

#2 - - Nelly:

sv; hihi ja det ska jag göra :D Tackså mycket:D

#3 - - carro öhman:

svar: Tack så hemskt mycket!! Din blogg är också fin :):)

#4 - - Anna:

den luktar helt underbart.

När jag var i Berlin packa hon upp den precis och den stod som limited editon. Såg att eleven.se har fått in den också.

#5 - - ebba:

mycket underbara skor!

#6 - - ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * ':

sv: taack :) hihi aa, london är LOVE! :)

#7 - - felicia:

sv;tack :)

#8 - - Ka:

har du haft ett bra lov ? eller ska du precis få lov ? :)

#9 - - Gamerguy:

snygga skor :)

#10 - - C U A D R O - linneas lilla blogg.:

Svar: Tack (:

#11 - - lukes:

En fråga: Vilken är din favoritbloggare? :)

#12 - - aayah ♥/ Sweet 17!:

ja det är gott :D

älskar gladiatorskoooor!! :D

#13 - - malin:

jag har tagit det lungt bara, två kompisar sov över från lördag till söndag och sen har jag varit hos farmor ett tag. Vad har du själv gjort? :)

#14 - - RONJA:

Tack ! :D

#15 - - A.C:

hej:D



tack så mkt..va snällt sagt:D hehe

allt väl med dig då?:D

aa jag älskar skor:D uff~~



hoppas du har haft en bra helg^^

#16 - - sandra:

Vilka söta :)



får se om jag får någon bra bild :)

vad gör du?

rkam

#17 - - PussJorvas:

Åh, fan vad heta!:D

#18 - - LIENE:

Gillar nog dom ljusa mest fast dom svarta skulle vara snyggast om de hade silvriga nitar.

#19 - - Cajsa:

Dom vita är ursnygga.. :)

Upp