What hurts the most


Underbar låt som jag hoppas många har hört, och har ni inte hört den så får ni lyssna nu, för den är verkligen superfin! Blir nästan lite gråtfärdig, tankarna far iväg åt olika håll och jag blir helt känslig, buhu.

Godnatt!
Music | |
#1 - - maria:

har lagt till dej nu :D

#2 - - PussJorvas:

Har med en låt som jag bara börjar gråta till för att den påminner mig om allt dåligt som hänt.. The Killers - When you were young.



Hade faktiskt inte hört den här låten innan, men fan vad fin den är! Straight to the mobil:D!

#3 - - LIENE:

sv: åh men chips är också gott!



Den här låten är verkligen fin:)

#4 - - Matilda:

sv: tack så mycket !! :) den är superskön :D



för- och nackdelar är alltid bra att få fram :) se vad som väger tyngst.. det är aldrig enkelt dock, men oftast värt besväret :)



riktigt bra låt btw, dock bara hört den med Cascada innan..

#5 - - Malla:

fin blogg! :)

#6 - - Caroline:

sv , Jo jag har tagit stelkramp spruta som gör väldigt ont :$ , har du haft tid att ta svininfluensa sprutan då ? :)



Mvh : Caroline .

#7 - - sandra:

igår kollade jag på wallander innan jag somnade

händer idag då?ram

#8 - - A.C:

Helloo=)



Min föreläsning blev inställd idag s jag e hemma idag. tur dt.. för dt e storm här. Fy asså=( Vilket konstigt väder egentligen. E så trött på snö=/



Ha en bra måndag.. hehe~~ kram

#9 - - carro öhman:

svar: I helgen har jag vart med mina kompisar, vad har du gjort? :)

#10 - - P H O T O G R A P H Y:

svar: tack :D

jodå, det är bra. lite stressad igen nu när skolan har börjat bara.. själv? :)

Upp