Chocolate cake after training


Halloj! Hur är det med er ? Med mig är det prima skinka, sitter just nu och äter kladdkaka efter att ha varit och tränat, fin combo eller hur ? Hade ingen motivation alls på gymmet så det blev inte så roligt idag och inte blir det roligare nu när jag är hemma, ska nämnligen plugga till ett prov jag har imorrn som jag inte ens kollat på, uuh, jag hatar detta, vart är min motivation till saker ? Någon som har tips på hur man kan få tillbaka den ?

Hoppas ni haft en bra dag :)
Always | |
#1 - - PussJorvas:

Nu har jag gått in på samtliga bloggar oh alla har fräckheten att lägga upp bilder på sig själva när de äter kladdkaka... GHAAAH VILL JU MED HAAAA!!!



SV: HAHA så skön du är :) .. men fan.. njaa.. nu när det är så kallt går jag mest och är sugen på varm choklad xd

#2 - - Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Någon dag i veckan kommer dom förhoppningsvis upp :) Jag har två prov den här veckan, men ska försöka hinna med att bildbehandla dopbilderna så snabbt som möjligt :) Följ jättegärna med bloglovin' så håller du dig uppdaterad och missar inga nya bilder :) Hoppas du får en fortsatt fin kväll. Kram!

#3 - - Johana:

okej :) jag mår bara bra. lite trött bara..

i veckan hmm.. skoal än så länge , själv då?

#4 - - Pauline:

sv; okej vad duktigt;)

nej bara ta det lungt,är sjuk så stannar hemma ifrån skolan imorgon:D

allt bra med dig då?

kram

#5 - - CandyboY:

men choklad efter träningen inte så himla hälsosam vettu xD

#6 - - ☆ Carlosa:

sv: haha jag har alltid kollat på simpsons :D sen jag var jätte liten ^^

#7 - - livsstilar.se:

hej

ny blogg tävling att vinna iphone 3gs 16 gb vit.

alla som deltar får comviq kontantkort inkl 100 kr att ringa för. lycka till <3<3<3

#8 - - Erica:

okej :)

jag mår bara bra.

Jag ska pierca naveln! ;pp

händer i dag då? (måndag)

kram (:

#9 - - Lina K:

Det är bra att kombinera kladdkaka med träning - kan ju inte vara fööör hälsosam heller ;P Och känner igen det där med brist på motivation, önskar att jag hade några tips som skulle få motivationen att skjuta i höjden men tyvärr =/ Om du kommer på något får du gärna säga till ... Lycka till med provet! =)

#10 - - Anonym:

haha okej^^

Men ja har inte hans nummer och ja vågar inte fråga om det heller :/



Tack för du bryr dig!<3 :D

#11 - - Johana:

okej :) jag är i skolan nnu fast försvo mig :/



tack!



allt bra idag då?

kram

Upp