Next stop, Emmabodafestivalen

Tråkiga cambilder nu när jag inte tagit särskilt mycket bilder. Snart åker vi iallafall ner till Emmaboda för festival, vi får skjuts av Svantes broder så det blir gött.
Vi hörs på söndag, eller nåt! HEJ
Always | |
#1 - - Ika:

Härligt med festival :)

emmaboda verkar nice!

#2 - - vicci:

åh vad kuul!;)

vad har du gjort i sommar då??<3

#3 - - R:

Jag tycker att det var en jättefin bild :)

Hoppas att du får det bra på Emmabodafestivalen, min kusin ska nog dit.



Kram

#4 - - Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Rösta på denna bilden med. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



7e inlägget om du vill bli LÄNKAD, bilden på hunden finns längre ner på bloggen. :)



Tack på förhand

Upp