Photos from the weekend





Här är lite midsommarbilder, det blev en rätt traditionell midsommar med nypotatis och gräddfil till lunch, dans vid midsommarstång och grillat till middag, på kvällen blev det mys och kortspel.
Always | |
#1 - - Emma:

sv: jorå de e nice=)

#2 - - luffi:

jo då min var toppen! vin, mat och gott sällskap!! vad hittade du på? kram

#3 - - Melica:

Sv: I veckan ska jag in försöka få så mycket sol som möjligt på mig och shoppa lite på rean ;D

Vad ska du göra? :)



Var det Hällevik i Blekinge du var i förresten? :) För jag har släkt i Hörvik (som ligger väldigt nära) och har själv bott där i flera år :)

Hade varit coolt om det var där du var :)

#4 - - maria:

det låter bra ^^ jodå, det är toppen med mig(:

planer till helgen? ^^

#5 - - Amanda Rieem - EN MASJÄVEL:

ååå mysiga bilder där!! :D

jo men min midsommar va nice:D



hitta på idaG?

#6 - - Cajsa - F O T O B L O G G:

Åh ja, det var riktigt mumsigt med jordgubbar. :)

Upp