How nice


149 kr H&M

Har precis tryckt i mig en tallrik klyftpotatis med bearnaisesås och nu tjatar Thessa på mig att jag ska följa med henne till donken och käka. Har inte råd att slösa pengar på mat så hon mutade mig med att bjuda mig på en glass, och vad gör inte en glassälskare som mig då, jo, jag valde att följa med såklart! He-he.

Dagen har varit ganska seg, men jag överlevde, blev chockad när jag såg att klockan är halv fem och solen skiner som tusan utanför, känns ju bara för underbart!

Näe nu ska jag se till att göra mig redo för the donkenbesök, kyss.
| |
#1 - - Celine :):

Fina <3

#2 - - Yasmin:

Vad söta!

Inte spec mycket, jobbat och packar nu :)

Själv?

Puss!

#3 - - emeie:

åh vad fint. ett sådant måste nog inhandlas! :)

jag sitter och väntar på att maten ska bli klar hehe :D

#4 - - Anonym:

Visst är det skönt med solen ? :D

Allt bra med dig ? :P

#5 - - LIENE:

mm glass..<3

Superfina linnen!

#6 - - PussJorvas:

Fina!



SV: Bra att ta sig till final iaf!

#7 - - Matilda:

sv: psykologen verkar jättebra, personkemin stämmer och det känns inte alls jobbigt när jag ska gå dit eller så. så det är bara positivt!

från början var tanken att jag skulle ha praktik i ett kök, inte där dom lagar massa mat utan där dom fixar mackor, lite sallader, tar hand om disken och ser till att allting är där det ska vara typ. på ett ganska stort företag. Det blev för mycket nytt för mig, för mycket ångest så det tog helt stopp tyvärr..



låter bra :) man kan knappast klaga på någonting alls när solen skiner :D

#8 - - Matilda:

sv: ja det känns verkligen bra :) skönt att det känns bra!!



tack detsamma, har du några särskilda planer i påsk? :)

#9 - - tina tran:

skitsöta!



sv: jo, haha vet, det var ett misstag och sista gången jag drick energidricka på natten..

Upp