Call Pon Dem


Bandet här ovan, Chezidek, kommer till Öland Roots, snacka om att jag är glad eller! Kommer stå och gunga och sjunga med i låtarna, helt awesome!

Jag har haft en bloggfri helg som ni har sett kanske, har typ bott hemma hos Svante och haft det mysigt, var barnvakt i fredags tillsammans med brudarna och i lördags blev det lite promenix på Svinö med baby. Igår "firade" vi Mors Dag hemma hos Filippa med lite middag och kladdkaka. Förövrigt så har jag åkt på halsfluss, tror jag, ska till läkaren om en timme och kolla upp det, segt att jag ska bli sjuk när jag hade en så rolig vecka framför mig, "vuxenvecka" som det kallas, då får vi praoa två dagar denna veckan, sedan åka till IKEA och planera lägenhet och gå på föreläsningar om vuxenlivet osv.

Nu ska jag fixa det sista och sedan kila iväg till läkaren, hejspuss!
Music | |
#1 - - Petra:

okej ska fundera på det

Upp