Lost my energy

Jag är verkligen stendöd, på precis alla fronter. Jag orkar verkligen inte med att gå till skolan, vilket jag gör ändå och tack gode Gud att det är sommarlov snart! Solen skiner och det är ju underbart, men inte när det blåser iskall storm samtidigt, gitarren lockar inte och datorn lockar inte heller särskilt mycket, det enda jag vill göra är sova eller kolla på tv. Denna veckan har jag spenderat med två grymt sega arbeten, ett om islam och ett om andra världskriget, så det har inte heller gjort mig särskilt peppad.

Jag är helt enkelt inte peppad på nåt. Så jag får väl ligga här i min hårda soffa och vänta tills jag blir sugen på livet igen, vi hörs när vi hörs! Men kom ihåg att jag gillar er ♥
Always | |
#1 - - Petra:

Nu behöver jag din hjälp läs mera om det under rubliken hjälp.



Min kod:



Användanamn: Sommar

Lössen: 123456

#2 - - Paparazzibecka:

Sv: tack tack!

#3 - - Petra:

sv: okej ahr tagit några bilder på hurd et ser ut utan jag ahr platat och hat har platat men det gör inget omd et ör lite lockigt om ajg plattar mitt hår odentligt?

#4 - - Petra:

skönt att det är inte är så långt kvar i skolan

#5 - - Melica:

Sv: Jaa, visst är det jättekul att höra :)

Jaa, snart firar vi två år och imorgon fyller han 18 så det blir en massa nu :) Och den femtonde juni åker vi till tunisien tillsammans ! :D

#6 - - PussJorvas:

Känner precis likadant!



SV: Tack! :D .. ja men det kan vara jobbigt ibland!

Upp