ROCKNIGHT















Hej allihopa! Trevligt att råkas igen, min kamera har inte varit i mina händer på en vecka och jag känner mig lite smått ensam utan den, men tur då att jag har en fin vän vid namn Agnes som gärna lånade ut sin kamera till mig i helgen. I fredags var det nämligen Rocknight på skolan, det var tvåorna som uppträdde med sköna rocklåtar, efter det var det fest med massa härligt folk. Resten av helgen har vi haft mini christmas hemma hos Ebba, Sophia och Maja L, eftersom Sophia åker tillbaka till L.A på onsdag så ville vi visa henne hur en riktig svensk jul firas, mer bilder på det kommer upp senare!

Hoppas ni är okej!
Always | |
#1 - - Petra:

Skulle vara väldig tacksam om du kunde läsa mitt senate blogginlägg och kommentera med.



Under rubliken: Snälla hjälp mig.



Min kod.



Användanamn:Darling



Lössen: 123456



vore tacksam om du kunde ta bort detta inlägget pågår koden.

Upp