Skinksås&Kiwi

Hej hej, här sitter jag och äter lite halvgamla kiwis och försöker känna mig friskare, febern är borta men hostan håller i sig som en tornado, hostar snart ut mina inälvor, gött. Eller inte.
Försöker även skriva ett litet recept, pasta och skinksås fast med kalkon istället för skinka, det är någon uppgift vi har i svenska som vi sedan ska redovisa muntligt på onsdag. Jag avskyr även att jag missar en massa i skolan, två dagar har nu gått där jag missat massa Cabarré-träning, på måndag har vi studiedag men det verkar då som att vi får åka till skolan lite ändå och öva för vi har bara en vecka på oss nu!

Idag vid 14:34 åker Svante och jag till Eksjö för att hjälpa el padre att flytta till ett fint hus, som ni säkert såg bilder på för några veckor sedan då vi var uppe och tittade på det. Vi får se hur mycket uppdatering det blir.

Always | |
#1 - - martina:

fin blogg!

Upp