Skola på en studiedag

Det är måndag, jag knarkar hostmedicin, idag var det studiedag och vet ni vad jag gjorde ? Jag åkte till skolan, precis som majoriteten av klassen också gjorde, och övade. Det kändes inte alls jobbigt, det var verkligen något jag behövde, showen är om 3 dagar så nu måste allt sitta!

Annars då, mår jag bra, i helgen var jag och babyboy i Eksjö och hjälpte till med flytt och träffade två busiga kattungar, som ni sett på bild här i somras någon gång.

Jag kommer ha så mycket att göra denna vecka så vi får se lite när jag uppdaterar!
Always | |
#1 - - Cissi:

det är bara bra med mig, sjdå? :)

#2 - - CHIILLY !!:

gårdagens va helt otrolig :P

hehe :D

hur har du haft det ? :D

#3 - - Matilda:

sv: okej, kan tänka mig att det tar ett tag att vänja sig vid en sådan stor skillnad, men tufft är det i alla fall!



det är bara bra med mig, har aldrig tid att sitta vid datorn dock känner jag. måste verkligen göra någonting åt det, får nästan dåligt samvete när jag bloggar så dåligt!

Upp