Dreadies & nyårsfunderingar

Har nu äntligen tagit tummen ur och gjort lite fler dreadosar! Börjar sakta men säkert känna mig som mig själv igen, yiha. Sitter och funderar lite på hur jag ska ha håret på nyår, är ingen fantast av att piffa upp mig till 100% men något lite annorlunda borde man ju ha för att fira in 2012 - året då alla kommer dö. Eller nåt.

Det var iallafall roligt, detta, ovanför på bilderna ser ni vad jag åstadkom, känns skönt och siså. Men får väl se om jag ens lyckas få det att se ut såhär när det väl gäller, det är alltid när man inte behöver vara fin som man lyckas göra de finaste frisyrerna. Nu låter jag som att jag är proffs i styling, men icke, det är bara en fälla!

Ja ja ja, klockan är halv tolv, jag gör dreads, som sagt, dock blir det nog inga fler för dagen. Jag sov 2,5 timme innan så jag känner mig inte särskilt trött, funderar på att spela lite på mitt nya Sims 3 som jag köpte häromdan, men det återstår att se! Jag får se vart tiden för mig helt enkelt.

Tjollahopp
Always | |
#1 - - LIENE:

sv: Har inte gjort operationen, än. Ärligt talat är mina tumörer för stora för att ha stor chans för att ha kvar mitt hörsel:/ Men tack att du hoppas att jag kan bli frisk ändå. Trots allt har jag många på min sida nu och vad än läkarna säger tror jag på en mirakel. För mirakel krävs om jag ska kunna vara artist och det är seriöst något av det största jag drömmer om. Det är mitt öde att bli artist! och nej, det borde inte vara svårt att sjunga och spela men det är det för mig just nu för att min kropp hänger inte med och orkar inte:/



Jättesnyggat blev det!

Upp