En godisfjäril

När Svante och jag var och köpte godis i lördags hittade vi en godisfjäril! Det är tre sura nappar som på något sätt glidit ihop med varandra och bildat en fjäril. Fint, tyckte vi!


Idag är det fredag, och igår, hemma hos min baby, spydde jag, förmodligen magsjuka men som tur var behövde jag inte gå upp på natten en gång i timmen och spy, jag sov som en stock och det gjorde Svante med. Nu när han är i skolan tittar jag på tv och sitter här, och väntar och längtar efter honom.

Hela helgen känns lite förstörd, skulle haft filmhelg med Maja och Ebba, men som tur är så räddar Svante mig och umgås med mig fastän jag är sjuk, mihi.
Kram på er!
Always | |
#1 - - Matilda:

fint :D usch då !!! hatar att spy :s hoppas du inte blir sjuk nu! såg förresten kommentaren du skrivit om att jag kan maila mina idéer och inloggning och såå.. jag har sett det och jag har läst det, jag vet dock inte hundra hur jag vill ha det :p så ska fundera lite så ska jag skicka något :) vet vilken bild som ska pryda headern i alla fall så det är alltid nåt :D

#2 - - LIENE:

Oj, coolt ju!

Upp