Senaste shopping


De söta mysiga sockarna köpte jag innan jul och den randiga skjortan köpte jag i mellandagarna.
Båda från H&M!

Igår shoppade jag igen dock, Svante och jag var på stan och gick på en skivmässa, där köpte jag en LP med Bob Marley Live, köpte även två nya bhar på H&M och ett par nya leggins (eftersom jag cyklade omkull för två veckor sedan och skrapade upp knäet) på Gina Tricot.

Just nu är min man och spelar basket med sina vänner, och jag tänkte ta mig en liten frulle här hemma, senare ska vi åka till hans kusin som fyller år idag, och ikväll blir det slappish!
| |
#1 - - LIENE:

sv: vi spelade/sjöng love is in the air, johnossi - what's the point, the coral - dreaming of you, skid row - youth gone wild, stand by me, you give love a bad name, the kooks - naive, misery business, fix you, Sarah Dawn Finer - kärleksvisan och U2 - pride



Vad mysigt med såna sockor och skjortan är snygg!

#2 - - TucciT - Svar på kommentar:

Aa ibland är de härligt eller de e väl alltid härligt synd bara att inte alla dagar är sånna :)



med mig är det helt okey, hur är det med dej Bella? :) Kram

Upp