This is the rhythm of the night

Bastilles "nya" låt, en slags cover men jag gillar verkligen denna versionen! Jag gillar iofs det mesta med Bastille, haha. Men de är ju så oerhört bra! Längtar tills jag får se dem live nångång.
 
Nu är det fredag! Äntligen tänker ni som jobbar mån-fre och är ledig på helger. Jag har dock fullt upp hela helgen med både jobb, gig i Karlskrona och första luciauppträdandet. Men det ska bli skoj. Vad ska ni göra?
 
Jag tog en ordentlig sovmorgon idag då jag jobbade extra länge igårkväll pga att vi haft FOR-besök de här dagarna. Det är konsulten från HK som kommer och bedömmer vår restaurang på kvalité, service och renlighet så vi fick stanna kvar längre än vanligt för att städa extra noggrant. Nu har jag ätit frukost och ska gå och fräscha till mig lite. Ikväll ska jag till pappa och äta middag, leka med småttingarna och sova över.
 
Ha en bra fredag!
Music | |
Upp