Min sleeve är nu färdig!

Sådärja! Här har ni bilder på min sleeve som blev färdig för ungefär två veckor sedan. Jag har hållit på med den i cirka 1,5 år och det är så himla härligt att den är klar nu! Är supernöjd, vilket inte är så konstigt då det är duktiga Ola PeterssonMacadamia Art Studio som har gjort detta mästerverk. In på länkarna och kika!
 
Som ni kanske ser så speglar denna tatuering min kärlek för musik, min kärlek för färg och har även små saker med som är mina personliga ting, t.ex. drömfångaren som jag köpte när jag var 8 år, som skulle bekämpa mina mardrömmar. En riktig Bella-tatuering helt enkelt!
Always | |
#1 - - Life of Johanna:

Riktigt snygg!

#2 - - Crazie -:

Så färgglatt! ^^

#3 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så fin den blev :)

#4 - - Erika:

så fin! passar dig perfekt gumman :D

#5 - - Madde:

Fin! :)

#6 - - Nathalie:

Tänker direkt "hippie" när jag ser den. En sleeve man blir glad av :)

#7 - - ɑ n n i k ɑ:

Snyggt!

#8 - - Ida:

Snyggt! :)

#9 - - Angie Lakna:

riktigt cool :D

#10 - - Viktoria Eriksson:

så snyggt! :)

Upp