Glad Valborg!


Då var sista april kommen! Idag är det valborgsmässoafton. I Sverige eldar man brasa och super sig redlös. Här i Spanien firar man inte något. Det enda "firiga" är att man är ledig imorrn! Så idag var min sista arbetsdag för denna veckan. Ikväll brummar vi iväg till Blanes, det är en stad vid kusten av Costa Brava. Familjen har något slags beach house där som de ska spendera sin långhelg i. Jag följer med och hänger där tills lördag då jag ska vidare till Barcelona!
 
Så vad har ni gjort idag ? Förutom jobbat så har jag bakat hallongrottor! Eller jordgubbsgrottor och plommongrottor. Så fick det bli när det inte fanns någon hallonsylt hemma. Mycket goda och de blev väl uppskattade av familjen så det var ju skoj!
 
Nu verkar det som att vi ska röra oss mot nya äventyr.
Ha en fabulös kväll alla ni! Kram från lilla mig.

Always | |
Upp