Kattgos på schemat

   
Goddag! Är allt bra med er? Med mig är det toppen, förutom att det är lite regnigt idag, men jag har höstmyskänsla så det gör mig inget alls. Nu börjar jag nästan se fram emot fallna löv i olika färger, stora gosiga halsdukar, mängder av te, boots och tända ljus.
 
Jag har varit arbetslös i ungefär en vecka och än så länge kryper jag inte på väggarna. Jag lyckas alltid ha saker att göra ändå så sysslolös är jag minsann inte. Vad ska jag göra sen då? Jo vet ni vad, jag ska faktiskt flytta till London, antingen för att plugga eller för att jobba. Det ska bli hur roligt som helst! Ser fram emot att komma iväg lite, igen, hehe.. Jag bara flänger och far, men det är ju bara hur kul som helst.
 
I eftermiddag ska jag hem till pappsen och umgås med småsyskonen, katterna och hundrackarn.
 
Hoppas ni får en fortsatt bra tisdag! Kramar!

Always | |
Upp