Universal Studios

     
Universal Studios var verkligen något över förväntan om jag får säga det själv. Under hela vår resa stötte vi på folk som sa "Åh nej ni skulle valt Disney Land istället, det är så mycket bättre!" så våra förväntningar var verkligen låga. Jag hade en helt annan bild av vad Universal skulle vara, så jag blev riktigt glatt överraskad. Det var coolt, underbara världar, inspirerande tours, sjukt roliga 4D-karuseller och mycket mer! Och för att inte tala om de svingoda Funnel Fries som ni ser på bilden här längst ner, de var veeeeeerkligen to die for. Mums säger jag bara!
 
Ja, jag rekommenderar verkligen ALLA att åka dit nångång i sitt liv. Speciellt efter våren 2016 då Harry Potter World har öppnat. Vi fick gåshud över hela kroppen bara av att se lite av bygget bakom staketen!

Always | |
Upp