Radiobesök & camp!

 




Oj vilken början på denna vecka! I måndags ringde klockan vid 04:30 då det var dags för ett besök nere i Karlskrona på Radio P4 Blekinge. Tillsammans med Ulla och Lina pratade vi om WCOPA och däremellan sjöng vi några trudelutter. Tråkigt nog kunde inte Ebba medverka så det blev 3/4 álavie. Men bättre det än inget!
 
Klicka HÄR för att lyssna på vårt radiobesök!
 
Igår jobbade jag ett dagspass innan jag for ner lite smått försenad till Stage4you där det var dags för WCOPA Camp. En mycket lärorik liten tillställning som de fixat ihop åt oss, innehållande föreläsningar, sång och dans, mycket rep, tips, coachning osv osv. Behövligt! Vi spenderade natten på Bergkvara Vandrarhem (så mysigt!!) och idag fortsatte vi det hela fram till klockan 14. Därefter var det snabba ryck in till Kalmar igen för att träffa Östran för intervju, bilder och lite stämsång. Väldans trevligt!
 
Roliga och intensiva dagar som tagit all energi ur mig, så nu ska jag bädda ner mig och ta igen min skönhetssömn. Hoppas ni mår bra och är glada och gillar livet, så hörs vi snart! Godnatt på er.

Always | |
Upp