I'm home!

  



Jag är hemma, och så glad. Det är så skönt att vara hemma, vädret är fint, alla är glada och fina och jag är glad! Allt är underbart! Här har ni lite bilder från mina senaste dagar. Jag stod för avskedsmiddagen i fredags, Flygande Jakob blev det, och sedan åt vi och drack och hade det jättetrevligt! Jag sjöng även några sånger för dem och barnen sjöng lite för mig, himla mysigt! Resan hem gick helt felfritt men det var bannemej en lång dag. När jag klev ut ur tåget på Kalmar Central slängde jag mig i mammas armar. Hon grät och jag skakade av nervositet, haha, töntiga. Sedan blev det tacos och mello en stund innan jag mötte upp tjejerna!

Hela gårdagen spenderade jag hemma hos pappa, gosade med djuren, fikade, följde med Clara till stallet, lagade middag samt åt middag. Helt underbart faktiskt!

Idag ska jag åka till mitt blivande jobb och skriva kontrakt samt uträtta lite ärenden. Vad ska ni hitta på ?
Hoppas ni har en helt superbra dag och att vädret är lika fint hos er som här!

Always | |
Upp