Mat, mat & mat



    
Här är några bilder från min senaste vecka! Hängde ju med Maja i ett par dagar vilket var supertrevligt. Sedan har jag mest bara försökt göra mig hemmastadd i vårt crib, köpt behövligheter och mat samt pluggat. Det är högt tempo på skolan men det är bra för då får jag läxorna gjorda. 
 
Det mest underbara med att äntligen ha flyttat in är nog ändå att vi kan laga vår egen mat! Äntligen säger jag bara! På en av bilderna här ser ni att det blev spaghetti och kalkonfärssås, sjukt gott!
 
Vi har fortfarande inte fått internet till lägenheten än, så jag smiter iväg till Café Costa lite då och då, köper en chai latte och snor deras wi-fi. Rätt mysigt faktiskt. Igår var vi ute och kalasade så idag har jag varit bakis och bara slappat. Ska nog bara laga en god middag och se på film ikväll. Himla skönt om jag får säga det själv. 
 
Hoppas ni har en bra helg allihopa!
Kram
 
Always | |
Upp