Newsies

Idag har varit en bra dag! Huvudvärken borta och jag har varit på Westfield med min fina Frida. Innan jag mötte upp henne åkte jag till Royal Mail och hämtade ut ett paket med smink från Make Up Revolution som jag beställde förra veckan, en mascara och en ögonbrynspalett. Håller tummarna för att de är bra. Väl inne på Westfield gick vi runt i butiker, pratade om livet, fikade och gick lite till i butiker. Jag shoppade lite smått och gott, bland annat den svarta väskan på bilden, har varit på jakt efter en sådan i över ett år så det var ju perf. Även denna söta tishan med gulligt budskap.
 
Nu ska jag ta ut lite stämmor på en låt och sedan spela in vocals åt Romain och Etienne. Sedan blir det god middag i form av potatis, broccoli och andra goda grönsaker. Nom!
 
Kram på er!
 
Always | |
Upp