WKD WKND



Hej allesammans (kör Therese Lindgren-hälsningen där ja). Hur mår ni idag? Jag har huvudvärk från gårdagens kalajs. Amanda fyllde år i onsdags så igår passade vi på att fira henne ordentligt med massa alkohol och dans på en salsaklubb. Mycket trevligt. Idag får mitt huvud sota för det men det får det vara värt, speciellt när jag dricker så sällan nuförtiden. Jag kan inte fatta att april snart är slut och att underbara maj är på ingång. Det har varit så fint väder den här veckan, så pass fint att man har kunnat sitta i parken och äta lunch, sola, plugga och mata ekorrar. Jag gillare!
 
Jag är så himla saltsugen idag, antagligen pga bakfyllan. Vill bara trycka i mig popcorn, stekt salt broccoli och palsternacka, toast och liknande. Lite frukt och bär hade i och för sig inte varit helt fel det heller. Usch jag måste verkligen börja bli hälsosam. Får kanske bli ett månadskort på gymmet här utanför på North End Road. Hade varit skönt att köra maskiner igen och kanske några gympapass. Åh, ja.
 
Nu babblar jag iväg på spridda vägar. Ska gå och steka mig lite broccoli istället.
Hoppas ni har en härlig dag, kram!
 
Always | |
Upp