My weekend

Den här helgen har jag haft min fina Frida på besök! Vi lärde känna varandra i London då vi gick i parallellklass, och nu hittade vi äntligen en helg då båda var lediga så hon kunde hälsa på. Vi gick på marknad, shoppade, köpte godis, picknickade, gosade, åt på restaurang, drack öl vid slottet med ett gäng vänner och bara hade det allmänt trevligt. Här ovan ser ni lite bilder som jag knäppte under de dagarna.
 
Igår och idag har jag jobbat igen, det har gått bra men nu är jag ledig. Imorrn ska jag till hudläkaren samt gå på dopsamtal inför min lille systerson som jag ska få bli gudmor till.
 
Jag skulle vila en halvtimme när jag kom hem från jobbet förut, jag somnade stenhårt på soffan och vaknade en timme senare, satte mig upp och somnade igen sittandes. Hur trött får man va? Näe nu får jag skärpa mig, måste öva på lite låtar inför bröllopsgiget på lördag.
 
Jag hoppas att ni får en fin kväll! Puss.
 
Always | |
#1 - - Fanny:

Vilken mysig helg!

Upp