Sushi love

I lördags åt jag det här gottiga till middag! Då var jag ensam hemma och hade inget bättre för mig så jag unnade mig både det och lite godis. Nom!
 
Hade ni en bra helg? Min helg var helt okej, mestadels bara jobb. Idag är min lediga dag och jag ska straxt åka iväg på rep inför ett bröllopsgig som sker i början av augusti. Ikväll är det dags för andra chansen i Svensktoppen Nästa där Maja tävlar så jag ska dit och heja på henne. Heja heja! På torsdag är det dags för final och då tävlar vi emot 6 andra duktiga bidrag men vi hoppas ju såklart att det ska gå bra ändå. Man kan faktiskt sms-rösta så ni får gärna hjälpa oss med detta. Jag kommer lägga ut bild och länk och sådant behövligt så fort röstningen öppnar så att ni kan gå all in!
 
Nu ska jag fixa mig lite och öva låtar. Kram på er!
 
Always | |
#1 - - Pia:

Mums, vilken lyx! :D

Upp