Harry Potter Studio

I söndags var det min födelsedag! Lördagkvällen spenderade jag med mina fina vänner på en bar samt gick ut och dansade på klubb i Soho, det var superkul, jag blev uppvaktad med sång och drinkar hela kvällen. När jag ramlade innanför dörren runt 4-tiden berättade min pöjk för mig att "imorrn kan vi inte sova länge för vi ska nämligen åka till Harry Potter studio". Jag dog av glädje! Vi har pratat om att åka dit sedan i vintras men det har inte blivit av, och nu fick jag det som överraskning på min födelsedag, jippie!
 
Vi åkte dit vid 11-tiden och sedan spenderade vi de följande 7 timmarna där och det var en helt magisk (hehe) upplevelse som jag kommer minnas länge länge! En sån jäkla häftig produktion och vilka grymma människor som varit med och byggt upp hela denna värld. I slutet av själva touren fanns butiken där man kunde köpa allt från godis till trollstavar. Jag såg en klocka som jag tyckte om men sedan valde att inte köpa för den var lite för dyr, men då köpte pojken min den istället och överraskade mig på bussen hem. Gulligull!
 
Väl hemma i Fulham igen gick vi och åt på en pizzeria med ett gäng vänner, jättetrevligt, sedan stupade vi i säng helt utmattade. En helt underbar födelsedag blev det! ♥
 
Always | |
Upp