HEY!

 
Jo men jag lever faktiskt! Senast jag skrev här var jag mitt uppe i sista kaosveckan av min diplomakurs, och nu sitter jag hemma i lilla Kalmar och har precis tittat klart på The Revenant. Rättså bra film, dock fantastiskt bra skådespelat av Leo. Det har varit galet varmt här idag så jag har solat massvis och svettats massivs. Även druckit litervis med vatten och ätit salta saker.
 
Sedan jag blev klar med skolan har jag hunnit flytta ut ur vår lägenhet i London, åkt hem, varit på introduktion på jobbet (samma jobb som förra sommaren), ätit massa god mat, träffat fina vänner och bara haft det bra. Firat midsommar har jag ju såklart också gjort, det kommer en liten drös med bilder från det sen.
 
Min pöjk är med mig hemma i Kalmar och han stannar en vecka till, så vi ska bara njuta av svensk sommar, äta massa mat och ta det lugnt. Jag ska jobba lite också, men det behöver vi inte diskutera.
 
Nu är klockan läggdags. Jag är trött. Hoppas ni får en fin söndag efter en god natts sömn! ♥
 
Always | |
Upp