New sweater

 

God eftermiddag! Vad har ni för er en onsdag som denna? Jag själv sitter i köket hos min pöjk, regnet öser ner utanför fönstrena och jag ska börja skriva på min uppsats i musikhistoria. Det är mycket information som ska klämmas ihop i endast 2500 ord så det blir knepigt men det ska nog gå bra.
 
Annars då. Denna veckan kallas Reading Week i skolan vilket betyder att det inte är några schemalagda lektioner, dessa dagar är till för oss att skriva uppsatser och öva på prov som kommer ske nästa vecka. Jag kan knappt fatta att om en vecka är jag klar med hela denna kursen. Det känns både skönt och konstigt. Det ska bli helt underbart att komma hem till Sverige och träffa alla mina nära och kära!
 
Förresten, tröjan på bilderna ovan fick jag av August i födelsedagspresent, visst är den snygg?! I love it!
 
Always, Style | |
Upp