Snart lov!







Nu är det inte länge kvar till ledighet! Det märks att det är sista veckan för terminen. Folk gräver ner sig i sina små pluggisgrottor, även kallad sängen med en kopp te på nattduksbordet, och kör 100% på alla dessa uppsatser och prov. Jag skickade precis in min första av tre uppsatser. 2 more to go. Ska dock nu fokusera på mitt solo assessment som sker imorrn klockan 12:15. Där ska jag sjunga lite olika övningar som visar vad vi har jobbat med denna terminen, så som twang, support, agility och dynamics. Sedan ska jag sjunga Another Day vilket är en himla härlig och glad låt, utöver detta ska jag improvisera över ett blueskomp. Skoj!

Ville bara titta in och säga hej, så hej! Och här ovan ser ni bilder från veckan som gått. Nu tillbaka till plugget. Vi hörs imorrn! Kram.

Always | |
Upp