Chillin'


Hela denna dag består av uppsatsskrivande. Yep, you heard me. Sådant är livet som student. Snart är det över dock. Jag vet inte om jag blir glad av den tanken eller ledsen. Ska bli så härligt att komma hem till Kalmar och slippa all press med deadlines och akademiskt skrivande, men kommer sakna mina nyfunna vänner såå mycket. Och fina London såklart. Fast jag kommer ju tillbaka snart igen, som tur är.

Såhär såg jag ut häromdagen, det är så jag ser ut i princip alla mina slappdagar, mjukiskläder och mössa på mitt otvättade hår. Jag har precis börjat använda mina "nya" Vans också och jag gillar dom massvis! De är egentligen inte nya, köpte dom i LA i somras men har inte börjat använda dom förrän nu.
 
Jaha, om man skulle återgå till skrivandet. Hoppas ni har en mer intressant dag än mig.
 
Kram på er!
 
Always, Style | |
Upp