Weekend brunch

När det är helg får man lyxa lite! Som jag säkert sagt innan så har vi en stor marknad längs hela North End Road här, precis utanför dörren så det är ju perfekt. Särskilt när det är så billigt som det är. Fick med mig ett paket hallon, en liter blåbär och fyra stora mangos för endast 4 pund, mums! De toppade jag min soygurt med samt tryckte i mig en sån där chocolate twist eller vad det heter. En riktigt fabulös lördagsbrunch.
 
Resten av denna eftermiddag har jag suttit framför datorn med en tom textsida uppe och gjort precis allt förutom att skriva uppsats. Varför ska det vara så svårt? Att börja är det svåraste men jag vet ju att när jag väl har börjat så flyter det på ganska bra. Ändå så drar jag mig för att göra det. Suck på mig. Mitt mål är iallafall att jag ska åtminstone ha börjat innan dagen är slut. Det är ju trots allt lördag.
 
Vad ska ni hitta på en lördag som denna?
Kram!
 
Always | |
#1 - - Matilda Berlin:

Men herre vad gott! Snacka om drömmigt =)

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mumms

Upp