IKEA

Jag skulle blogga om min mysiga lördag i lördags. När jag öppnade datorn hade jag bara 2% batteri kvar, så jag kopplade in laddaren och upptäckte till min fasa att den inte fungerade. Försökte med allt men ingenting hjälpte, så jag fick skippa bloggandet (gillar inte att blogga från mobilen). Idag gick jag till Apple och köpte en ny laddare, men innan jag packade upp den nu ikväll så tänkte jag "jag provar att sätta i min gamla laddare en sista gång" och självklart fungerade den då. Pfft, vet inte vad som hände just i lördags kväll men nu är allt frid och fröjd iallafall.

Så. I lördags åkte Romain och jag till IKEA i Croydon, mest för att jag ville äta lunch i svensk anda, men också för att vi behövde lite behövligheter samt julgrejer. Vi fick med oss den fina lyktan som ni ser här ovan, glögg och pepparkakor, en tvättkorg, nya knivar och lite andra köksredskap. En lyckad ledig lördag för vår del!
 
Jag hoppas att ni mår bra så hörs vi snart igen. Kram!
 
Always | |
Upp