Disneyland Paris DAY 2

Dag nummer två på Disneyland! Jag låter bilderna mest tala för sig själva, och som ni ser så skaffade jag mig en liten vän, Ratatouille, i en souvernirbutik. Jag blev helt kär i honom så var tvungen, nu ligger han här bredvid mig i sängen. Okej skärp dig Bella, det är inte en levande hund du köpt..
 
Hur som helst, lika fint väder denna dag och lika mysigt var det såklart. Jag hade bestämt mig för att äta sockervadd för det är ju sådant man måste göra när man är på ett ställe som detta. Lättare sagt än gjort dock, jag tror vi gick runt i säkert 40 minuter för att hitta det där jäkla sockervaddstället, och vi frågade säkert fem olika personer som jobbade i parken, men ingen hade någon koll. Well well, tillslut fick jag mitt socker iallafall!
 
♥ ♥ ♥
 
Always | |
#1 - - Fotograf Malin Sundin:

Åh vad kul med Disneyland!

Upp