Food, food, food

Hej hopp! Hur är läget? Med mig är det bra. Jag åt precis en god måltid i form av linsgryta (liknande den på bilden ovan) med couscous. Sedan krängde jag i mig några chokladpraliner också som jag fått av mamman till killen jag tar hand om. Jag har jobbat hela dagen och efter jobbet blev det ett litet pass på gymmet. Hade inte varit på gymmet på över en vecka pga fullt upp så det var skönt att svettas lite. Hoppas på träningsvärk imorrn!
 
Bilderna beskriver föregående vecka rätt bra, det mest intressanta har varit mat. Och att solen har vågat sig fram några få gånger. Äntligen, våren kan inte komma snart nog!
 
Jag börjat försöka hålla lite koll på vad jag stoppar i mig om dagarna, vad jag behöver mer av osv. Dels för att jag knappt äter varken kött eller mejeriprodukter längre och dels för att jag vill bli stark och bygga lite muskler genom träning. Jag har kommit fram till att jag äter för mycket kolhydrater, för mycket socker och för lite protein. Förvånande va? Haha. Story of my life typ. Jag längtar tills Romain och jag flyttar så jag kan köpa en blender och börja göra smoothies, soppor, såser, röror, allt möjligt som är svårt att göra med bara händerna. Då ska jag försöka börja fokusera mer på vad jag får i mig, äta lite kosttillskott (särskilt B12 och B2 har jag fått lära mig) och även fortsätta med mindfulness som jag börjat lite smått med. Jag älskar yoga och meditation så ska köpa mig en yogamatta och försöka hinna med så mycket sådant jag bara kan.
 
Okej nu fick ni läsa typ alla mina planer för framtiden. Sorry. Vi får väl se hur allt går bara.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sova bums. Jobb imorrn igen! Kram på er.
 
Always | |
#1 - - Valeria:

Åh, älskar mat mer än dig tror jag. Kan sluka allt på en gång!
Älskar ditt feed på bloggen! Puss!

Upp